Sports Marketing
جلسه اول: معرفی درس مقدمات بازاریابی ورزشی ویدئو
جلسه دوم: اهمیت و ضرورت مطالعه بازاریابی در ورزش ویدئو
جلسه سوم: معرفی مفهوم بازاریابی: نگاهی نو ویدئو
جلسه چهارم: چیستی و تعریف بازاریابی ویدئو
جلسه پنجم: اصول پایه ای بازاریابی ویدئو
جلسه ششم: مفاهیم پایه ای بازاریابی (1) ویدئو
جلسه هفتم: مفاهیم پایه ای بازاریابی (2) ویدئو
جلسه هشتم: ابعاد بازاریابی ویدئو
جلسه نهم: معرفی فرایند برنامه ریزی بازاریابی ورزشی ویدئو
جلسه دهم: مفهوم و چیستی آمیخته بازاریابی ویدئو
جلسه یازدهم: محصول در صنعت ورزش ویدئو
جلسه دوازدهم: قیمت در ورزش ویدئو
جلسه سیزدهم: مکان در ورزش ویدئو
جلسه چهاردهم: ترویج در ورزش ویدئو
جلسه پانزدهم: مدل های پر کاربرد بازاریابی ویدئو
جلسه شانزدهم: انواع بازاریابی ویدئو
جلسه هفدهم: بازاریابی ورزشی در سازمانهای دولتی و خصوصی ویدئو
جلسه هجدهم: جمع بندی ویدئو
دوره های مرتبط
سیستم های کنترل تطبیقی
مبانی کتابداری
علوم کتابداری و اطلاعرسانی، نام قدیمِ «علم اطلاعات و دانششناسی» است که به مطالعه و بررسی شیوههای گوناگون تولید دانش، گردآوری منابع اطلاعاتی (کتاب، مجله، لوح فشرده، بانکهای اطلاعاتی، پایگاه اطلاعاتی، اینترنت و وب)، سازماندهی، بازیابی و اشاعهٔ این منابع و محملهای اطلاعاتی میپردازد و در این راستا تلاش مینماید که در وقت خواننده یا کاربر صرفهجویی نماید. این دانش در واقع آمیزهای است از دانش های؛ داده، اطلاعات، دانش، مدیریت، فناوری، ارتباطات، اسناد، سیبرنتیک، کتابداری و فلسفه است.
متون فقه جزایی
درس متون فقه جزایی دکتر عباسعلی سلطانی در دانشگاه فردوسی مشهد یک دوره تخصصی در حوزه حقوق اسلامی و فقه جزایی است که به بررسی متون کلاسیک فقهی و تحلیل مباحث کیفری میپردازد. مباحث این درس شامل اصول فقه جزایی، بررسی آراء فقها در موضوعات کیفری، تحلیل متون قدیمی و معاصر، تطبیق فقه با حقوق جزای مدرن، و کاربرد نظریههای فقهی در مسائل حقوقی امروز است.
روش تدریس تحلیلی و مثالمحور دکتر سلطانی به دانشجویان کمک میکند تا علاوه بر درک مفاهیم نظری، توانایی تحلیل، استنباط و کاربرد احکام فقهی در مسائل کیفری و حقوقی را کسب کنند. این درس برای دانشجویان حقوق، پژوهشگران فقه و علاقهمندان به تطبیق فقه و حقوق مدرن بسیار ارزشمند است.
امتیاز دانشجویان دوره
نظرات
رایگان!