

Sports Marketing
جلسه اول: معرفی درس مقدمات بازاریابی ورزشی ویدئو
جلسه دوم: اهمیت و ضرورت مطالعه بازاریابی در ورزش ویدئو
جلسه سوم: معرفی مفهوم بازاریابی: نگاهی نو ویدئو
جلسه چهارم: چیستی و تعریف بازاریابی ویدئو
جلسه پنجم: اصول پایه ای بازاریابی ویدئو
جلسه ششم: مفاهیم پایه ای بازاریابی (1) ویدئو
جلسه هفتم: مفاهیم پایه ای بازاریابی (2) ویدئو
جلسه هشتم: ابعاد بازاریابی ویدئو
جلسه نهم: معرفی فرایند برنامه ریزی بازاریابی ورزشی ویدئو
جلسه دهم: مفهوم و چیستی آمیخته بازاریابی ویدئو
جلسه یازدهم: محصول در صنعت ورزش ویدئو
جلسه دوازدهم: قیمت در ورزش ویدئو
جلسه سیزدهم: مکان در ورزش ویدئو
جلسه چهاردهم: ترویج در ورزش ویدئو
جلسه پانزدهم: مدل های پر کاربرد بازاریابی ویدئو
جلسه شانزدهم: انواع بازاریابی ویدئو
جلسه هفدهم: بازاریابی ورزشی در سازمانهای دولتی و خصوصی ویدئو
جلسه هجدهم: جمع بندی ویدئو
دوره های مرتبط
نظریه اطلاعات و کدینگ
نظریه کُدینگ یا کُدگذاری (با رمزنگاری یا رمزگذاری اشتباه نشود) به بررسی روشهای کدگذاری اطلاعات میپردازد و یکی از موضوعات مهم در بخشهای مختلف علوم (مثل نظریه اطلاعات، مهندسی برق، ریاضیات و علوم رایانه، انتقال داده) است؛ به این ترتیب که میتوان با استفاده از آن روشهای مطمئن برای انتقال دادهها طراحی کرد به طوری که تکرارهای بیمورد، حذف و خطاها کاهش یابد.
حقوق اختصاصی 1
یکی از دو شاخه اصلی علم حقوق است. حقوق خصوصی در مقابل حقوق عمومی قرار میگیرد که به روابط میان افراد با مأموران دولت و انتظام سازمانهای دولتی میپردازد. حقوق خصوصی در واقع گستردهترین و دشوارترین رشته حقوق بشمار میرود. که زیر شاخههای زیادی از جمله، حقوق تجارت بینالملل، حقوق اقتصادی، حقوق خانواده، حقوق مالکیت معنوی و… دارد.
روانشناسی احساس و ادراک
احساس یعنی ورود اطلاعات حسی به مراکز عصبی. اطلاعات حسی ممکن است مستیما به عضلات و غدد منتقل شود یا به طرف مراکز عالی کورتکس راه پیدا کند و اثر خود را تنها با تغییر دادن فعالیتی که در سطح کورتکس انجام میگیرد نشان دهد. ادراک را فرایند آگاه شدن از اشیا ویژگیها و رابطهها از طریق اندامهای حسی تعریف کرده اند.
امتیاز دانشجویان دوره
نظرات
رایگان!
